Burgarbesvikelse (från Rikkeracer)

I min massförvirring får jag ibland för mig att göra listor på allt. ALLT!
Och självklart måste jag göra en lista över Stockholms bästa hamburgerställen.
Efter en svårslagen inledning med Texas Burgers (Sickla handelskvarter) blev Helens krog (Hornsgatan) en ofantlig besvikelse. En alldeles för hög och kompakt burgare med torr och varmhållen baconkrisp och fantasilösa potatisklyftor fick mig snarare att betänka alternativet som vegan.

Den platsade helt enkelt inte ens på listan.
Istället ser jag fram emot det omtalade Church Street i Gävle (jag vet att det inte ligger i Sthlm men det är fortfarande på försvarbart avstånd för en hamburgarupplevelse utöver det vanliga).

Var finns Stockholms bästa hamburgare enligt dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0