Jag är kär..

Jag är kär i en restaurang!
Ikväll har jag blivit bjuden på drinkar och god mat på Restaurang V4 på verkstadsgatan i Stockholm. Med S, O och S
i sällskap var det en riktig höjdarkväll som började med en Appletini och en mango och lime-daquiri. Bara drinkarna är att dö för! En klar 5:a!!
Sen tog jag en cheeseburgare (dom andra åt Ceasarsallad och Haloumiburgare) som lyckas ta sig upp till en 4:a, vilket är mycket bra för 148 kr. Som dessert lyckades jag klämma ner en Nogger- glassdaquiri som gjorde mig lite yr. Om det var spriten eller den gudomliga smaken lämnar jag åt intet, men jag upplever just nu någon slags eufori som ett resultat av ett trevligt ställe, goda drinkar, god mat, mycket mycket trevlig personal och fantastiskt sällskap. Tillochmed toaletten var mysig, och jag skulle kunna flytta in där. :-) Restaurang V4 är en riktigt trevlig restaurang!

Kommentarer
Postat av: S

Mmm, kan bara instämma! /s

2008-07-08 @ 10:51:35
Postat av: Personalen

Tack för en mycket trevligt skriven text.

Välkommen åter.



/V4 Personalen

2008-07-24 @ 01:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0