Repris på V4

I tisdags var jag med goda vänner och firade min födelsedag på V4. Denna lilla Hornstulls-pärla gör mig aldrig besviken. Även om de inte riktigt kunde efterleva de högt ställda förväntningarna efter förra besöket, så är ändå kvaliten genomgående god. Jag var tyvärr fantasilös nog att ta hamburgaren även denna gång, så jag har inget nytt att rapportera om maten. Några av vännerna åt Ceasarsallad och andra tog Halloumiburgaren och alla verkade nöjda.

I vilket fall som helst så ÄR det ju drinkarna som står i fokus, och kvällen till ära provade jag en klassisk Daiquiri på mörk rom och lime, en rabarber-Daiquiri och en Lakrits/Viol-Daiquiri. Den senare smakade precis som godiset "Viol". Mmm... gott och hehe, mättande. Jag rullade hem (bokstavligen eftersom jag cyklade).

Strawberry Daiquiri

Man blir väl omhändertagen på V4 och är man lite påhittig så kan man få prova väldigt spännande drinkar där, och självklart kommer vi tillbaka. Igen och igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0